Death Stranding عنوانی است که علیرغم دریافت نقدهای ضد و نقیض توانسته فروش خوبی را تجربه کند. جدیدترین ساختهی "خیدئو کوجیما" توانست بعد از Days Gone تبدیل به دومین لانچ بزرگ کمپانی سونی طی سال 2019 در بریتانیا گردد. همچنین طی 3 روز نخست عرضه در ژاپن، Death Stranding موفق شد تا 185,900 واحد به صورت فیزیکی به فروش برساند و حال مشخص شده است که این بازیاز نظر فروش دیجیتالی نیز بسیار خوب عمل کرده است.
به گزارش پردیسگیم و به نقل از Twinfinite، تا 24 نوامبر، 109,375 واحد Death Stranding از طریق شعبهی ژاپن فروشگاه پلیاستیشن به فروش رفته است که حدود یک سوم فروش کلی بازی در ژاپن(345,186 واحد) را تشکیل میدهد. با توجه به این وضوع که ژاپنیها علاقهی بیشتری به خرید نسخههای فیزیکی بازیهای ویدئویی دارند، Death Stranding توانست فروش دیجیتالی خوبی را در سرزمین آفتاب تجربه کند.