به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، جاناتان دومانت به عنوان کارگردان ارشد بازی Assassin's Creed: Odyssey، در مصاحبهای با مجله رسمی Xbox تایید کرد خط داستانی اصلی این عنوان از یک تراژدی یونانی الهام گرفته اما او مشخص ننمود که کدام یک از تراژدیها.
او همچنین در رابطه با انتخابهای در دسترس بازیکنان در Assassin's Creed: Odyssey صحبت کرد که برای اولینبار در این فرانچایز شاهد این ویژگی هستیم. وی این انتخابها را سخت میداند اما مجازات کننده نیستند:
"ما سعی داریم که بگوییم هیچ انتخاب اشتباهی در بازی وجود ندارد. تمام آنها انتخابات شما بوده و درست هستند. آنها هر چیزی که بخواهید را به شما ارائه میدهند اما از نظر من مردم بیشتر اوقات سعی میکنند تا مهربان باشند. هیچ مشکلی نیست که با توجه به شرایط تصمیم بگیرید. ما چندین خط داستانی در این عنوان داریم اما مورد اصلی آن از یک تراژدی یونانی الهام گرفته شده بنابراین تلاش کردیم تا شما را در موقعیتهایی بگذاریم که انتخابات سخت و عاطفی هستند البته لزوما تاثیر آنها اینگونه نیست. در دنیای این عنوان گزینههایی را به شما میدهیم که میتوانید دروغ بگویید، وارد رابطه عاشقانه شوید یا در دیالوگها به شخصیت مقابل حمله کنید که قطعا عواقبی خواهند داشت. شما میدانید که چه زمانی رهبری را بر عهده بگیرید و گاهی اوقات هم دروغ گفتن به شخصیتها میتواند مزیتبخش باشد و گاهی هم نه، بستگی به خودتان دارد. ما بازیکنان را مجازات نمیکنیم، به تجربه داستان بپردازید و مطمئنم که در نهایت همگی به هم متصل خواهند شد ولی واقعا تلاش نمودیم تا در هر موقعیت مجبور به تصمیمگیری در هر زمینهای مثل کوتاه مدت و بلند مدت یا ایجاد رابطه با شخصیتها شوید. انتخابات در Odyssey مسئله خوب و بد بودن نیست، بلکه مربوط به کاری است که خودتان فکر میکنید باید انجام دهید و بازیکنان مختلف، نتایج متفاوتی را بهدست میآورند.
این یک خط داستانی بزرگ است و به انتخابهای شخصی مربوط میشود که این انتخابها تاثیر خود را فوری یا در بلند مدت نشان خواهند داد. لزوما مسئله تاثیر برروی یک جناح یا تغییر نتیجه داستانی نیست، بلکه بیشتر با ماجراجویی شخصی شما ارتباط پیدا میکند. ما سعی داشتیم تا به این فکر کنیم اگر شخصیت شما چنین تصمیمی در بازی بگیرد، چه چیزی در این تراژدی یونانی با تغییر مواجه میشود؟ بنابراین ما به این انتخابات به عنوان یک داستانسرایی کلاسیک نگاه کردیم تا یک سیستم درون بازی و حالا این یک حس طبیعی میدهد یا حداقل ما اینطور فکر میکنیم."
Ubisoft در Assassin's Creed Odyssey عناصر نقشآفرینی بیشتری نسبت به Origins اضافه کرده است. نتایج این کار را در کمتر از یک ماه دیگر خواهیم دید.
عنوان Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) برای پلتفرمهای PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.